2010年9月29日 星期三

kool kool kool

同班梅迷慶祝 , 最KOOL最FUN最滿足 !!! 梅姐話係 , 你哋話係唔係呀!!

2010年9月27日 星期一

十月是個開心的日子


好快好快就到梅姐生日,希望到十月九日令大家有個驚喜.......好唔好呀!!!!!!!!!

2010年9月26日 星期日

心債 (初版 MV)

今日係youtube睇到有心債初版mv,真係超經典,好七十年代感覺,大家除咗要睇呢個MV外,還要留意anita係呢隻mv唱法同收錄唱片既心債好似有些分別連音樂都有少許唔同,大家留意吓睇吓係唔係.

2010年9月22日 星期三

中秋節快樂



祝大家中秋節快樂,剛剛在屋企樓下同屋企人玩完燈籠!

2010年9月21日 星期二

中秋節快樂



各位梅迷,在此先預祝大家中秋節快樂,人月倆團圓 (以上呢句特別送比細迷),喺喥我0地一齊同梅姐一路食月餅一路玩燈籠啦.

大迷上
21-09-2010

2010年9月19日 星期日

1996年 許志安首個個人紅館演唱會 ( 二 )





真係唔好意思 , 批相影得唔靚 , 怪就怪我影得屎啦 , 希望大家多多包涵

1996年 許志安首個個人紅館演唱會





一連三場許志安演唱會係三月尾舉行 , 可能係梅姐徒弟仔關係 , 點都有少許情意結係到 , 都會買佢cd , 當年許志安情歌又真係好好聽 , 當知到佢會開演唱會自己都開心 , 又有梅姐徒弟開演唱會 ( 之前草蜢係九五年開 ) , anita 就係尾場才做許志安特別嘉賓 , 當anita出場時就唱咗"夢伴" , 之後係台上同許志安說說笑笑 , 之後草蜢亦都上台一齊大談當年一起同anita走阜日子之後就唱 "將冰山劈開 " .

2010年9月18日 星期六

第一次睇 anita 演唱會

第一次睇梅姐演唱會係九零年夏日耀光華 , 亦都係第一次入紅館 , 所以心情特別緊張同興奮 , 為咗睇梅姐演唱會都要儲吓錢才買到山頂票 , 果個年代一有演唱會 , 紅磡果帶一定大塞車 , 交通又無而家方便 , 所以都要早少少出發 , 係啦 !係啦 ! 係啦 ! 我係睇完"閃電傳真機"果套 " 乜乜英雄傳 "卡通片坐巴士去啦 !! 早出發自然早到啦 !! 七點幾就入得去 , 早入場都唔覺悶 , 因為第一次入紅館入到去真係好大可能仲係小朋友關係睇乜鬼都覺得大D 靚D 天真D 啦 !!

未開 show 前睇到 D咩呢 , 咪睇到果舞台囉 !! 哈哈 ... 舞台真係好大, 相比而家係大好多 , 而 "夏日" 舞台相比之前就簡單 D 無乜機關 , 但現場睇你會覺得好華麗 , 因為舞台地面有一些大型花紋同燈色做配襯 , 望落去唔覺得太單調 .

好啦 !! 大家睇吓個鐘先 , 八時十五分全場燈關起 ,四方八面掌聲尖叫聲比起始落 , 音樂响起 , 一分三十三秒前段澎湃音樂 ANITA 從舞台中間升起唱0既第一首歌係 " 愛我便說我愛吧 " 從紅館燈關一刻 , 個心 卜卜卜卜 跳得特別厲害 , 因為終於親眼睇到 ANITA 唱歌跳舞 !!

整果演唱會流程唔多講 , 因為有出影碟大家都應該睇個 , 不過有幾首歌就無收錄到 , 就講吓係咩歌啦 , 係第二 part 唱完 " 一舞傾情 "後 梅姐唱咗一首人哋0既歌 , 關淑怡0既 "難得有情人" , 嘩 !! 超好聽 , 可能當時 anita 拍緊拖 , 唱起上來更加甜蜜 , 係粉紅燈光下更顯得 anita 柔情一面 , 係呢一part 最後部份同倫永亮合唱完 "明天你是否依然愛我"後 anita 就交個台比倫永亮唱歌 , 佢唱咗首 "你知道我在等你嗎" , "胭脂扣"都有唱不過唔係好記得係邊一 part , 好似唱完 "焚心以火"之後 , 但又好似係著褀袍到唱喎 !! "曼珠沙華" 就係著粉紅色大傘裙時第一首唱0既歌 . 整個演唱會選唱別仌的歌都幾多吓 , 我哋數一數有 "難得有情人" "明天你是否依然愛我" "dancing boy" '最愛是誰" "倦 " " 焚心以火 " " 血染的風釆 " 一共七首 , 都算幾多吓 !!

當時我同我家姐都好希望梅姐唱 "無人願愛我" 同 " 愛你想你 " , 好可惜冇選唱這兩首歌 , 而安歌時候 , 就真係俾你點你想聽0既, 每一面一首歌 , 我睇果場就唱 "赤的疑惑" "IQ博士" "傷心教堂" "冰山大火" 最後就唱 "珍惜再會時" , 整個演唱會就完啦 !!

本來呢篇文章只係想寫梅姐唱 "難得有情人" 寫吓寫吓唔知點解諗起果日情影喎 , 由出發到整個演唱會 , 真係好似昨天發生0既事情 !!!

2010年9月12日 星期日

十月搶頭看

下個月十號就係梅姐生日日子,唔知大家會唔會去歌迷會聚會,我同大迷去的機會不大啦! 不過我哋都會係呢到做生日function , 而家製作中 , 希望到時比到驚喜大家 !!
到時十月十號會有第二次搶頭看活動 , 第一個回覆會有我哋送出奬品 , 奬品暫時未諗到係乜 , 同樣微博個邊都會有搶頭看玩意 , 等大家忙吓走來走去開開心心.......

記住啦 !!!! 十月十號搶頭看 !

一個關於 ReMix歌 blog

係另一個blog到發現到一個關於RxMix歌blog,實在太精彩所以同大家推薦一下,呢個blog名稱係:207890ReMix台,收集中英文ReMix歌仲可以收聽歌曲,暫時找到梅艷芳一首ReMix:We'll Be Together, 梅艷芳
其實梅艷芳仲有幾首ReMix,遲吓叫大迷找佢比較容易找到呢d資料,大家有興趣入去睇睇.

207890ReMix台
http://kennylai2001.mysinablog.com/index.php

2010年9月8日 星期三

煙 雨 淒 迷

噚日係Danny Chan 陳百強冥壽,商台余而發0既節目"一切從音樂開始"就三小時播著danny仔歌,聽到有一首"煙雨淒迷"時,突然諗起之前另一個節目"有誰共鳴"黎小田做嘉賓主持,佢講起有一段時間同danny仔係樓上樓下,有一次danny撞到佢,danny話"你成日都作歌俾梅艷芳,歌衫淚影/似火探戈/....鬼死禁好聽,問佢幾時可以作首歌俾佢,當然黎小田答應寫首歌俾danny chan啦,其實當時黎係同華星簽咗做唱片監製,所以佢作到既歌多數先比華星既歌手.....講到呢到大家都估到黎作咗咩歌俾陳百強啦!

懷舊演唱會錄影帶






想當年DVD未咁流行,又冇錢買LD,大多數都係買錄影帶,其中87-88 嘅演唱會仲有兩個封面可供選擇㖭.另外'The Legand Of Pop Queen Part III'記得當時都比較罕有,好似唔係0係香港買嘅.

大迷上
7-9-2010

今期 Monday 周刊又見阿梅



今期 'Monday' 內有版講80年代嘅專題,當中一定唔少得梅姐啦, 其他還有哥哥,Danny仔,阿Lam 等等....

大迷上
7-9-2010

2010年9月7日 星期二

回應細迷文章


呢張就係細迷之前提及過'東'周刊嗰張文章啦.

大迷上
7-9-2010

有誰共鳴

今日商業電台"有誰共鳴"節目嘉賓主持係江欣燕,佢係節目講返當年參加"新秀"係因為同朋友仔一齊報名同時可以睇到佢0既偶像"梅艷芳",就係這樣又比佢入選到,當初佢的參賽歌曲其實係唱"似水流年",但當年黎小田同佢講你太細過如果著起長衫唔好睇,叫佢係歌普找個另一首歌嚟唱,但係其他歌曲又唔係好懂,只係記得吓"再見puppy love"副歌部份,就係這樣唱咗"再見puppy love",真係唔講唔知原先所唱的歌曲係"似水流年"

2010年9月1日 星期三

今期366 東週刊

今期東週刊有一篇由資深娛樂記者所寫0既專欄,講返當年為anita相約珠寶姐往事,有興趣買返本黎睇睇!!