2011年6月30日 星期四

2011年6月16日 星期四

2011年6月13日 星期一

香港中古廣告: 維他菊花茶(江欣燕扮梅艷芳vocal)1989



唔係係youtube睇到都唔記得當年睇過 , 江欣燕真係唱得好似 !!

2011年6月12日 星期日

梅艷芳 - 艷舞台 (絕靚版)

親情

為何親情要用金錢來衡量 , 愛一個人會用盡方法去保護去愛護佢 , 今天聽大迷講"忽週"有一篇梅媽訪問話要出兩本書關於 anita , 一本係寫梅姐愛情另一本就係關於梅姐既醜聞 , 哈.....真係好可笑!! 口口聲聲話anita朋友點樣點樣點衰 , 八年喇還要將梅姐不為人知的事情講出嚟 , 為什麼親情會是這樣 , 如果有個小朋友俾車撞佢呀媽會不顧一切保護去救佢自己小朋友 , 原來不是每一位都有愛有親情 !!

2011年6月11日 星期六

Modern Beauty 廣告 (三)







分享完成.



大迷上

11-06-2011

Modern Beauty 廣告 (二)









仲未完㗎...



大迷上

11-06-2011

Modern Beauty 廣告 (一)










阿梅最後拍嘅一個廣告0係報章內曾出過多款唔同造型, 在此同大家分享一下.



大迷上

11-06-2011

翻版梅艷芳




有日行開書店無意中比我見到有本書內頁有張李惠敏扮梅姐嘅圖片, 件衫雖然好似簡單咗啲,但姿勢同表情都扮得幾似㗎.



大迷上


11-06-2011

華星雷射第一輯

呢張係華星第一張推出嘅精選唱碟, 照我所知只係推出過 CD 版未曾有黑膠版嘅. 此碟亦屬於較為罕有嘅收藏品, 就算出得起錢都未必咁易搵到.

大迷上
11-06-2011

回憶的貼紙










仲記得呢啲貼紙係細個時0係士多玩抽獎 (好似係$5一次) 嘅其中一款獎品, 唔知大家有冇玩過呢?



大迷上

11-06-2011

2011年6月10日 星期五

許志安 ON AND ON 廿五周年演唱會 - 似水流年


八年了 .... 他將我們的回憶再次帶回來 , 他唱著"似水流年" , 他把"似水流年"帶回紅館彷彿把我們與梅姐既時光也帶回來 !!

多謝你 : 安仔

2011年6月9日 星期四

2011年6月8日 星期三

續 : 譚詠麟友好演唱會






其實梅姐唱 " 淑女 " 就真係唱得好多不過就好少有片可以回味 , 所以係呢個 "友好演唱會"中播梅姐唱"淑女"就真係難得仲要係足本播放非常之"正" !!




2011年6月7日 星期二

譚詠麟友好音樂會



好喜歡呢做 SHOW " 譚詠麟友好演唱會 " 入面 ANITA , 因為整個造型又靚又型長長頭髮閃到爆既珠片衫再加上係舞台上勁歌熱舞 , 今次先播同阿倫跳舞一段 !!

2011年6月6日 星期一

續 : 陽光 笑容 鐘鎮濤

究竟之後會係點 ............ 結局會唔會出人意表 ............ 大家睇吓就知喇 !!


三個人演出都好自如誇張得嚟唔算太過火 , 題材都幾太膽講 "一夜情"同時係齣劇中就會發現當時個社會係八十年代中有啲轉變 : 女強人 / 小男人 / 係男定係女或者係喜歡男人定女人 / 開始變得越來越太膽去講去表達 !!


2011年6月5日 星期日

陽光 笑容 鐘鎮濤





"陽光 笑容 鐘鎮濤 " 係鐘鎮濤既音樂特輯 , 請咗梅艷芳做嘉賓係特輯中同阿B /洪金寶一齊做咗一個趣劇 " 三角錯愛 " , 趣劇中梅姐係一個有家庭有事業女強人 , 因同洪金寶發生咗一夜情而發生一連串笑話 .