2010年3月24日 星期三

我未失方向

係二月同三月期間情緒同心情都不是大好,有好多問題都想唔清楚簡直跌入谷底,樣樣事情都不是太順利,自己又
諗多咗啦仲病咗一大輪,明知越諗越衰但又係要諗吓,人快要顛.連整這個blog都唔想整,我知道今年條路會好難行,雖然前面障礙從從,但都會面對希望可以係谷底裡爬翻上嚟,方向我係有的,梅姐講過:只要有信心冇難事!希望我都可以啦!!!

我已經哭夠了 , 不需再恐慌 ,
每份期望也必需灌溉淚和汘 .
那處會不需奮鬥 , 歡笑自帶淚嚐 !
枯乾眼睛 , 又透滿熱力閃滿光 !

我要星光再照 , 青天似光 ,
揭下長夜 , 要漆黑再次被燃亮 .
看慣了得失進退 , 所欠自會奉償 !
一分進取 , 定要記錄下每一創傷 !

崎嶇中跌下再起 , 似晚間退下潮浪
明晨狂潮萬倍的湧上 .
不須要領域土壤 , 軟弱是自圍路障
前途茫茫 , 但我未失方向 !

身軀給歲月割傷 , 我信心更明亮
更有勇氣飛跨上

細迷

1 則留言: