2010年8月15日 星期日

七夕

係咪好奇怪"七夕"又會跟梅姐扯上關係呢....? 其實係因為係電視台幫梅姐做一個節目 , 係個節目到梅姐跟林子祥合唱咗"七月初七"這首歌 , 而這首歌係林子祥0既 , 唱完半首"七月初七"就再唱多半首"最愛是誰" , 所以今日好想同大家分享吓這首歌 !! "七月初七"首歌0既歌詞完全講到牛郞織女這個故事更將每一對情侶對愛情堅貞刻劃出來 , 兩位歌者演繹更是天衣無縫 !!

今日我會將這首 "七月初七"同"最愛是誰"mp3送俾第一個係"意見"到留言的有緣人 , 當然希望留言都講吓感受啦 , 但記得要留下閣下電郵 , 唔係就 send 唔到俾你啦 !!

希望每年的"七夕"都送這歌 , 不過大家可能要提吓我 , 唔係我多數唔記得 !!
細迷

3 則留言:

  1. 哈哈終於做到第一個回應嘅迷啦, 希望呢種幸運可以一直陪住我到永遠就好啦.
    大迷上
    16-08-2010

    回覆刪除
  2. 七夕情人節快樂!

    forevermui@gmail.com

    回覆刪除
  3. 大迷你唔好傻啦......今次得到首mp3應該係forever.

    回覆刪除