2010年8月30日 星期一

心經


心經

觀自在菩薩
行深般若波羅蜜多時
照見五蘊皆空 渡一切苦厄
舍利子 色不異空 空不異色
色即是空 空即是色
受想行識 亦復如是
舍利子 是諸法空相
不生不滅 不垢不淨
不增不減 是故空中無色
無受想行識 無眼耳鼻舌身意
無色聲香味觸法
無眼界 乃至無意識界
無無明 亦無無明盡
乃至無老死 亦無老死盡
無苦集滅道 無智亦無得
以無所得故

菩提薩埵 依般若波羅蜜多故
心無罣礙 無罣礙故 無有恐怖
遠離顛倒夢想 究竟涅槃
三世諸佛 依般若波羅蜜多故
得阿耨多羅三藐三菩提
故知般若波羅蜜多
是大神咒 是大明咒
是無上咒 是無等等咒
能除一切苦 真實不虛
故說般若波羅蜜多咒 即說咒曰
揭諦揭諦 波羅揭諦
波羅僧揭諦 菩提薩婆訶

2010年8月24日 星期二


灰色的天,灰色的雨,我諗係大部份香港人的心情,既悲且憤,心痛...心痛很痛.今次事件看得到一個國家的反應遲緩,警方沒有部署下救人質,低估槍手威力,沒有以人質的安全為大前提下,錯失救人機會.事發一刻雖然我冇係電視機前看到,只係從大迷口中講述,當時一刻真的真的心如刀割,心痛係....係因為佢哋都係住在同一天空下的香港人,但願所有傷者都可以早日康復早日回港!!

2010年8月22日 星期日

梅艷芳 anita mui 月光 live

剛剛係網到找到一條片,是梅姐現場唱"月光",這首歌自己好少拿來聽,所以冇想到有現場版本,因為少聽而家睇住現場演繹片段又覺得幾好聽,唔知到大家喜唔喜歡這首歌呢?
月光
月色如水 夜色孤獨 回首來時路已模糊
記憶的路 眼淚的温度 媽媽的苦 我都清楚
許多夜 我爬上屋頂 月世界 燈火一盞一盞像在風裏哭
剩下一個我 裏著妳給的衣服
找一個萬夢 走一條路
妳像月光夜夜在祈禱我幸福 照亮我踏的每一步
我不會哭 我不會輸 我在月光守護的黑夜裏
看著自己真的像妳 走妳走過的路
今夜讓我對妳說這一句 我愛妳

2010年8月19日 星期四

鐵達時廣告

遲吓我會做一篇關於鐵達時這個廣告,而家睇住少少先!!
Create gif animations. Movie

特效相片

Animated avatar. Shadow

阿梅 T-shirt





原來不經不覺自己都有十件印有阿梅肖像嘅 T-Shirt, 每件都比到我不同嘅回憶, 好似有生日會時著, 有開演唱會時歌迷自發印嘅等等.....唔知大家又有幾多件呢? 其中我最鍾意就係印有多款梅姐嘅眼睛嗰件,因為一路都好欣賞梅姐雙眼, 好有神又有吸引力.

大迷上
19-08-2010

親密愛人




尋晚執嘢又有新發現,就係呢張香港較少有嘅 "親密愛人" 大碟嘅唱片海報, 但因自己保存得不太好比較皺.
另外此專輯除了出 CD之外, 還有卡帶, 黑膠唱片.

大迷上
19-08-2010

2010年8月17日 星期二

第十四屆新秀大賽場刊





大家仲記唔記得第十四屆勝出嘅係邊個呢? 係 Eason 呀, 其中楊千嬅都係同一屆, 睇番佢二人當時十幾廿歲0個樣都幾清純.
大迷上
17-08-2010

哥哥+梅姐 罕有封面照



哈哈今晚好開心搵番連自己都差啲唔記得咗有關梅姐嘅嘢,好相似呢本雜誌咁,封面嘅梅姐超有型,佢同哥哥真係天作之合,好襯.呢本書唔係香港出版嘅,所以呢輯相片相信本地粉絲比較少見,好奇怪雖然做咗封面但書內一段有關佢0地嘅報導都冇,就連一張相都冇.
大迷上
17-08-2010

香江花月夜特刊






好開心今日0係無心之下揾番本 "香江花月夜", 但呢本書嘅出處真係唔記得清楚, 只記得係某本雜誌附送.內容係寫該劇劇情,各演員嘅資料等等.
大迷上
17-08-2010

2010年8月15日 星期日

七夕

係咪好奇怪"七夕"又會跟梅姐扯上關係呢....? 其實係因為係電視台幫梅姐做一個節目 , 係個節目到梅姐跟林子祥合唱咗"七月初七"這首歌 , 而這首歌係林子祥0既 , 唱完半首"七月初七"就再唱多半首"最愛是誰" , 所以今日好想同大家分享吓這首歌 !! "七月初七"首歌0既歌詞完全講到牛郞織女這個故事更將每一對情侶對愛情堅貞刻劃出來 , 兩位歌者演繹更是天衣無縫 !!

今日我會將這首 "七月初七"同"最愛是誰"mp3送俾第一個係"意見"到留言的有緣人 , 當然希望留言都講吓感受啦 , 但記得要留下閣下電郵 , 唔係就 send 唔到俾你啦 !!

希望每年的"七夕"都送這歌 , 不過大家可能要提吓我 , 唔係我多數唔記得 !!
細迷

2010年8月14日 星期六

農曆 七月初七 搶頭看送歌仔

8月16日便是農曆七月初七又名"七夕" , 即係一年一度牛郞與織女相見0既日子 , 我想係"七夕"當日送首歌仔比一位有緣人 , "七夕"當日我會有一個標題 : 七夕 只要大家最快係意見留言同閣下電郵 , 我就會將首歌送比你 , 我都唔知到當日幾時將個標題放上來 , 所以大家就比少許心機留意吓啦!! 至於係咩歌就當日話比你聽而家唔講住 !!

記得係 8月16日 ( 星期一 ) 搶頭看 !!

細迷

2010年8月13日 星期五

梅姐報章廣告 (四)

Neway 獨家試唱 "我很快樂" "愛的教育" 的宣傳廣告, 而呢二首 MV 亦從未0係其他碟推出過, 唔知有冇梅迷可以同大家分享一下呢 ?

大迷上
13-08-2010

梅姐報章廣告 (三)

Classic Moment DVD 限量紀念版廣告, 相信大部份梅迷都會有買到作為珍藏嘅.

大迷上
13-08-2010

梅姐報章廣告 (二)

呢張係梅姐同哥哥當時推出 "芳華絕代" 此金曲首播時的廣告宣傳, 記得當時見到此廣告心裡就十分之期待可以見到該個 MV 嘅心情, 相信只有梅姐會另我有此感覺.

大迷上
13-08-2010

梅姐報章廣告 (一)

呢張係梅姐當時推出 '女人之苦' 時, Neway 獨家試唱時的廣告宣傳相, 相中梅姐嘅笑容女人味十足, 感覺好舒服.

大迷上
13-08-2010

梅姐大陸版紀念碟 (四)



最後要介紹就係呢張 '梅姐三周年紀念碟', 用銀色配黑色梅姐大頭相, 感覺好冷艷不過有啲傷感 feel. 此碟都係 Classic Moment Concert, 但內有一張大陸訪問嘅 VCD 附送, 外盒亦採用番之前嘅硬身物料, 歌書都有齊, 售價約 $90.
唔知0係今年會唔會再有其他有關梅姐嘅紀念碟推出呢 ?
大迷上
13-08-2010

梅姐大陸版紀念碟 (三)




當梅姐離開我0地一周年時, 內地亦有為此重新出版過一張 '一周年紀念版', 雖然都係舊酒新花瓶 Classic Moment 演唱會, 但最特別係內裹附有一張梅姐在內地接受訪問嘅 DVD, 總算係一個少驚喜. 此碟嘅包裝就略為簡單, 都係用一般紙盒, 但亦有歌書作附件, 記得價錢就約 $90, 比起之前兩張較貴.
大迷上
13-08-2010


梅姐大陸版紀念碟 (二)



此兩張都係梅姐嘅 Classic Moment DVD 同 VCD, 其中比較特別嘅係封套相片分別擰左同擰右. 外盒都係用較硬物料所做, 盒內分別有畫冊以及紀念郵票一份, 記得 VCD 售價約 $40 左右都十分超值.
大迷上
13-08-2010

梅姐大陸版紀念碟 (一)



一向內地出版嘅東西比我印象都較為粗糙,又似翻版, 但係凡事都有例外,好似以下幾張梅姐嘅紀念碟包裝精美,內裹附送嘅書仔,紀念郵票都十分之精美,在此想同大家分享一下.
首先呢張就係第一張內地出版梅姐 Classic Moment Concert 演唱會嘅 DVD, 內有精美歌書亦附有一張郵票, 外盒更係用較硬身嘅物料做, 價錢依稀記得約 60-70 元,整體十分精美超值.

大迷上
13-08-2010