2011年5月21日 星期六

史上最精彩的演唱會預告片




只要大家睇過呢個 "極夢幻演唱會" 預告片都會同意用 "史上最精彩" 嚟形容這段片 , 佢將一個三小時演唱會濃縮為一分鐘既片段 , 片中利用高速剪接效果再配上 "芳華絕代" remix 做背影音樂來帶令我們既眼睛進入梅艷芳夢幻旅程 , 展現攝人魅力......... 高貴 冷艷 性感 慾望 ...深信任何人只要看到此宣傳片都會不其然眼都唔眨,恐怕一眨眼就會錯失咗一些精彩鏡頭一樣 .


此預告片暫時係電影 " 我左眼見到鬼 " DVD / VCD 才看到 , 不過而家係呢個blog都有得睇啦 !!


大迷 & 細迷

2 則留言:

  1. 在此要衷心感謝細迷講比我知有呢段宣傳片段,否則我就會錯過咗而有所抱憾.記得當時一睇到此片段時就十分驚喜,一係發現該片段係同後期推出嘅影碟內容唔同,二係令我回憶番好多當時睇呢個演唱會時嘅點點滴滴.希望細迷日後再發掘多啲滄海遺珠嘅阿梅片段,記得要第一時間通知我呀.
    大迷上 24-05-2011

    回覆刪除
  2. Yes, I agree that it's a wonderful trailer of Fantasy Gig, however, they didn't edit the final product as good as it deserved. Even the visual quality of the DVD is really bad. I hope they will remastered it and release the full version in HD as blu-ray format someday in the future!:)

    回覆刪除