2011年5月30日 星期一

介紹咗兩個咁精彩既片段係咪冇乜為意 !! 另外係開始播放開頭都用上咗 "menu" 個段片 , 不過就有啲唔同長少少還睇到 anita 唱 "床呀 !! 床"時穿著 oversize 綠色籃球衫吹著口哨添 .


三段片確實好精彩好拉緊你每一吋神經 , 不過 , 最值得"讚"亦都係最要"彈"既地方 , 剪接個位人兄理應記一功短短一分鐘剪得目不暇給 , 但好衰唔衰整個演唱會都用咗咁上下剪接 , 兩三秒訧轉角度要定一定睇晒整個極夢幻演唱會幻實左不易 .


明白佢哋用心製作想同樣令人嘆為觀止帶出視覺上的大震撼 , 卻偏偏造出反效果 , 不是嘆為觀止而係眼花撩亂 , 睇完好似看了 "死亡習作 " 一樣 "暈陀陀" !!


極夢幻演唱會 dvd menu





極夢幻告預片之外 , 其實係 "極夢幻演唱會"DVD內同樣都有兩條好精彩片段 , 第一條就係


在選擇播放功能 MENU裡可找到 , 今次剪得仲快仲扣人心弦 .

2011年5月25日 星期三

2011年5月24日 星期二

歌之女



二十年風風雨雨完來可以係一個眼神清楚睇得到 , 百般滋味在心頭 高低起跌 心情複雜完完全全可以表露無遺 , 想起小鳳姐既 " 順流逆流 " 其中幾句歌詞 .

幾多艱苦當天我默默接受
幾多辛酸也未放手
故意挑剔今天我不在乎
只跟心中意願去走 ......

2011年5月21日 星期六

史上最精彩的演唱會預告片




只要大家睇過呢個 "極夢幻演唱會" 預告片都會同意用 "史上最精彩" 嚟形容這段片 , 佢將一個三小時演唱會濃縮為一分鐘既片段 , 片中利用高速剪接效果再配上 "芳華絕代" remix 做背影音樂來帶令我們既眼睛進入梅艷芳夢幻旅程 , 展現攝人魅力......... 高貴 冷艷 性感 慾望 ...深信任何人只要看到此宣傳片都會不其然眼都唔眨,恐怕一眨眼就會錯失咗一些精彩鏡頭一樣 .


此預告片暫時係電影 " 我左眼見到鬼 " DVD / VCD 才看到 , 不過而家係呢個blog都有得睇啦 !!


大迷 & 細迷

2011年5月17日 星期二

2011年5月16日 星期一

夏日樂消遙 之 三色梅艷芳 3




係呢段片之前應該係仲有一段但係放唔到上嚟 , 先放上另一段先 .


寂寞的心

2011年5月15日 星期日

一本書



今天下午係屋企附近一間賣舊書既舖頭到睇到一本 " 香港專業攝影師公會影像二零零二 " 便拿上手睇睇發覺有好多明星照片 , 好緊張地再細心看真的有 anita 一張相 , 從照片中梅姐穿著的服裝好似係拍 "不插電 " MV所著的那套服裝 , 唔知有冇猜錯 .

夏日樂消遙 之 三色梅艷芳



冇記錯呢個 " 三色梅艷芳 " 係 anita第一個個人音樂節目特輯 , 由三個唔同年齡梅艷芳講愛情都幾新鮮同攪笑整個特輯都比好多角色給 anita 去演繹 .

2011年5月3日 星期二

梅姐的素描單行簿



睇完大迷當年佢自己素描的作品 , 真係"娃"一聲 , 不過都好開心佢很同我哋分享 , 我就唔識素描不過就找到本單行簿係梅姐的素描畫 , 入面每一頁既的右下角都有梅姐個樣 .