2012年1月7日 星期六

大迷回覆我之前的文章

之前係我的文章 [ 華星珍藏中的珍藏 ] , 大迷已經回覆 , 因為大迷先至係當事人所以佢既回覆才能感受到佢既失望 , 所以我將佢的回覆從新發表到新文章中 !!

引正一句(希望越大,失望就越大),由一開始有位有心人朋友話我知華星40年會推出一輯40隻大碟我就好期待地等.相信大部份人一提起華星呢間唱片公司時,心裡一定會諗起梅艷芳,華星同梅姐就好似掛勾一樣...但事實又唔係咁樣...頭十款推出冇梅姐,確實有失望過,再十款又唔見梅姐,又再一次失望,又再十款都冇梅姐,心想究竟係咪怕梅姐冇銷量保證所以冇考慮過?失望之餘見到華星出一個廣告話用印花可以換一隻特別精選,廣告宣傳字句大大隻字寫住有張國榮,梅艷芳等等.心諗今次比我等到啦,點知當換到隻碟返哩睇咗兩次先見到有半首歌係阿梅嘅,當時心情真係超失望,阿梅0係華星嘅地位就係只值半首歌咁多,真係超攪笑.雖然餘下只剩十款碟未出,我唔敢再存有任何希望,不過仍心想有奇蹟發生.
大迷上6-1-2012

沒有留言:

張貼留言