2009年12月11日 星期五

羅大佑演唱會

07年羅大佑係在香港開咗一至兩場演唱會 , 演唱會上他有一part紀念梅姐 , 用咗梅姐把聲加上現場伴奏 , 效果非常之好 . 係佢推出演唱會dvd同vcd都有這部份但係cd就沒有這part , 呢首歌大家都估到啦 ...... 係 "似是故人來 " , 唔知係咪我聽錯 , 我聽到梅姐把聲同唱片把聲好似有d分別 , 定係當年羅大佑幫梅姐錄這首歌時有另一個版本 , 就真係唔知啦 , 大家可以買隻嚟聽吓 , 我同大迷係香港不同地區曾經係影音店的特價區見到vcd只係十九元真係好鬼平呀 !! 但係要將這首歌轉成mp3就最好買dvd啦 !!

2 則留言:

  1. 我都發覺該張碟梅姐嘅唱法同聲音都係有分別, 又因為該碟收錄嘅係近乎清唱, 所以更加清楚.

    回覆刪除
  2. 我特別喜歡anita近乎清唱的歌,這首已經轉了mp3!

    回覆刪除