2009年12月31日 星期四

時光飛逝又六個年頭




估唔到咁快到六個年頭,諗番六年前的那個晚上.....一個人坐在廳中,聽住一個歌迷致電話梅姐已走,當時心裡那種感覺真係一世都唔會忘記,頭腦一片空白....直到收音機開始不斷播放梅姐嘅歌曲,眼淚就好自然咁流下來.
今晚自己一人剛去了中環一個記念晚會,心情好輕鬆,又好期待...期待嘅係會否有啲珍貴嘅片段睇...場內播出梅姐多首歌曲...淑女,似火探戈,夕陽之歌...嘩好滿足.
跟住返到屋企又大播特播梅姐嘅歌曲...到依家都成4:00多啦,再聽商台梅姐嘅特備節目...一啲都冇眼瞓喎.

大迷上

2009年12月27日 星期日

歌之女


做這個"歌之女"banner時沒有想過會令到自己唔開心,其實歌詞本身係歌者想多謝一直以來支持佢的朋友同歌迷,所以我想用返這首歌來多謝返歌者,其實係妳帶引我們成長,係妳始終不棄掉我們.係這幅圖裡面每打一個字都想起妳係舞台上的情景,做完這個圖時心情好低落所以十二月初時沒有太多更新這個網誌,其實好想寫但係對著電腦就空白一片,一隻字都打唔到,不過一個星期到心情就平復下來,同時由找到方法把音樂放上個網誌到所以心情好返好多.
細迷

2009年12月24日 星期四

梅姐請吃糖 & MERRY CHRISTMAS



唔夠一小時就到聖誕節啦,希望大家都開開心心,同你喜歡的人/朋友一同渡過這個愉快假期 . 暫時放下手頭上工作 , 出去玩玩 . 送首熱熱鬧鬧歌俾大家 . 歌名就等梅姐講給你們聽吧 !!

2009年12月23日 星期三

聖誕快樂

祝大家都有一個開開心心的聖誕節 , 聖誕節前就係平安夜不知道你們會不會去報佳音呢 ?唔報唔緊要最緊係開心嗎 , 在這裡送一首歌俾大家 . 預告 : 平安夜晚梅姐請你哋食糖同唱首快歌俾我哋聽 , 開開心心迎接聖誕節 .
" 愛情來了報佳音 "

從沒有聖誕 能像這聖誕
平淡中顯不簡單
燦爛全因你 還我舊歡顏
情路滿冷眼 仍害怕再逛
猶在想不想之間
便已跟你 依偎穿梭往返

愛情來了 你的臂彎
圍住我像多麼慣
風此際是否冷
哪用來支撐
但感熱流凝不散

愛情來了夜更迷漫
馮著燈飾的璀璨
偷偷再望一眼
愛慕來又返 心不再仍是冷

來若你冀盼 平淡我會慣
情話盡管多簡單
燦爛仍因你 隌我度空閒

來日再聖誕 祈望似這晚
甜蜜以後亦循環
後半生也佳音繼續瀰漫

送給大迷的聖誕節禮物

近來好少看到大迷寫個blog , 我怕佢打字速度慢咗所以在這裡送個小遊戲給大迷 , 希望佢唔會生疏 . 唔....真係一份好有心意的聖誕節禮物呀 !!


細迷送上

2009年12月21日 星期一

明報週刊 永恆的巨星 梅艷芳

明報週刊online網頁的 --- 我們的永恆巨星特輯是"梅艷芳" , 有好多珍貴報導訪問同相片.大家快快去看看!!
http://www.mingpaoweekly.com/eternalstars/anitamui/form.php

細迷

2009年12月20日 星期日

Open The Door


好幸運係二手物品店裡找到這一張CD,拿上手時只係因為封面吸引所以才買回家,完全沒有想過會跟梅姐扯上關係,好震撼好震撼好似所有回憶突然湧上心頭,因為裡頭有兩首音樂就是2003梅艷芳經典金曲演唱會的開場音樂跟隨便是"夢裡共醉".
這張電影原聲碟 "The Last Emperor" 音樂部份係由 RYUICHI SAKAMOTO(板本龍一) DAVID BYRNE and CONG SU , 兩首開場曲是由"板本龍一"監製 --- Open the door & Where is armo? 另外有一首 Main Title Theme(The Last Emperor)係由David Byrne監製(即是夢裡共醉),整張專輯重中帶著一股愁緒與悲情,隆重中卻帶著可悲與無奈,這也預示了這一末代皇帝一生的無奈。
打開那扇門-香氣從哪裡來?-夢裡共醉,似乎一開頭就完完全全告訴我們知這是一個無奈告別的個唱,不只是最後一部份"夕陽無限好,只是近黃昏"也不只是裙褂到婚紗吧.
細迷



注意: 請不要一同開啟三個播放器.

終於可以

攪咗好耐終於可以把音樂放上個Blog到啦!!之前試咗好多方法都不成功真係好灰好灰,好彩都可以係聖誕節前得咗!!好開心!!

2009年12月18日 星期五

美麗高解像

無線電視晚上九時半有一齣劇叫 " 美麗高解像 " , 係關於娛樂圈的黑暗 , 娛記揭秘 , 將娛樂圈擺上台做咗一齣劇 . 今日第一次睇咗少少突然想起梅姐一首唱歌 " 艷舞台 " .
越來越沉迷越多圈套 最多的春色最貪慕
原來同在一個快樂城中 便圍個圈 笑著來戲弄
來寬衣 來解帶 來編出一隻艷舞
營造期待 但將到未到
原來偷窺了甚麼 仍然遮掩了甚麼 等你揭露

作詞者解說 : 娛記揭秘 娛民窺秘 大家樂此不疲
香港是個活色生香艷舞台 觀眾反應
比藝人動靜更引人入勝

細迷

2009年12月13日 星期日

歡樂叮噹

電影 "歡樂叮噹 " 裡面的主題曲係由 anita 同 許冠文主唱 , 歌名叫 " 戀愛多一次 " ,
係冇出過唱片的 , 要聽的話就只可以買隻 dvd / vcd , 這首歌係有粵語版同國語版的 , 只要選擇左聲道或右聲道就可聽到兩個不同版本 , 首歌係電影中段會出現一小段 , 最好係電影最尾部份 , 但都係得一分鐘多少少 . 不過唔緊要啦 , 最緊要係有得聽嗎 !!
其實係 " 梅艷芳盡顯光華演唱會 " 中都出現過這首歌一小段 , 係唱 " 夢伴 "前 anita表演打鼓就係這首歌啦 !!

2009年12月11日 星期五

羅大佑演唱會

07年羅大佑係在香港開咗一至兩場演唱會 , 演唱會上他有一part紀念梅姐 , 用咗梅姐把聲加上現場伴奏 , 效果非常之好 . 係佢推出演唱會dvd同vcd都有這部份但係cd就沒有這part , 呢首歌大家都估到啦 ...... 係 "似是故人來 " , 唔知係咪我聽錯 , 我聽到梅姐把聲同唱片把聲好似有d分別 , 定係當年羅大佑幫梅姐錄這首歌時有另一個版本 , 就真係唔知啦 , 大家可以買隻嚟聽吓 , 我同大迷係香港不同地區曾經係影音店的特價區見到vcd只係十九元真係好鬼平呀 !! 但係要將這首歌轉成mp3就最好買dvd啦 !!

2009年12月6日 星期日

猜歌名 ---- 開估

之前開咗個謎而家開估啦 !!
係"似火探戈"中第五首"無淚之女"
獨白 :
細個果陳時候 ,
好容易會喊 ,
但呢啲眼淚都係面上面流 .
個人一大咗就唔容易流淚 ,
因為啲眼淚都响心裏面流 .
我唔反對人哋喊 .
但要我喺人前流淚 ,
我真係唔慣 !
細迷

2009年12月1日 星期二