2010年1月7日 星期四

無人願愛我

電影"獵鷹計劃"主題曲"無人願愛我"----我記得電影上畫時首歌咪出碟的,所以係電影海報中得知這首歌,但係海報所刊登的歌名不是現在的歌名,原先歌名是"易燃激火",看這個歌名有點兒摸不著頭腦,係快歌定係慢歌是什麼內容呢??真係估唔到,其實可以買隻vcd睇吓電影完場所出的歌名是用"無人願愛我"還是用"易燃激火".
細迷

2 則留言:

  1. 我很喜歡這首歌,不過,不太喜歡這套戲!

    你們的blog很精美,繼續努力,我一定支持!

    回覆刪除
  2. anita mui music garden2010年1月16日 下午2:57

    thx!! enjoy mui music

    回覆刪除