2010年1月14日 星期四

排隊買飛的日子 (二)


見到細迷開咗呢個咁有趣嘅標題, 我都想同大家分享吓我有下次的經歷. 記得我0個次係排隊買 Classic Moment Concert 最尾場嘅門票. 因當時大家都心中有數呢個演唱會如果錯過咗就好大機會係一生嘅遺憾, 所以我就同埋幾位朋友決定在大會堂瞓街排通宵. 日頭排都冇乜所謂, 大家有傾有講時間好快就過, 但一到入夜恐怖嘅事情就發生啦. 當時大大話話都有數十個人一樣瞓街等買飛, 但大部份就半睡狀態, 而我因唔習慣就瞓唔到. 當時四周都幾黑, 忽然間見到漆黑嘅地下有好多一點點更黑嘅嘢在動, 嘩 望真啲係好多隻小強走哩走去. 當時我真係嚇到彈起, 就係咁樣眼光光等到天光啦.
大迷
14-01-2010 1:13 am

沒有留言:

張貼留言