2010年10月8日 星期五

梅姐 梅姐 呢邊呀 唔該

1998 Anita Mui Birthday Party

這天 anita 的狀態很好 , 皮膚/身型/眼神都找不到絲毫疲憊 , 髮型/化妝/衣著都配合得好好/好簡單/好親切 . anita 未到酒店時 , 係我哋 fans 自助晚餐 , 大約八時半梅姐就現身 , anita一出當然記者歌迷一擁以上 , 其實呢個時段係俾記者影相 , 亦因為太多歌迷 , 梅姐唯有開咪叫歌迷先退回自己坐位等記者朋友影完相後聚會才正式開始 , 大多數 FANS 係好聽 anita 說話乖乖返回坐位 . 而我當然唔係乖嗰批啦 , 繼續企係到扮記者 , 這時記者們紛紛叫 " 梅姐 梅姐 呢邊呀望一望鏡頭 " 這邊又叫那邊又叫 , anita 個頭由左到右又由右到左 , 係記者角度當然希望梅姐個頭正正對住佢哋嗰鏡頭啦 !! 忽然唔知係邊一面有記者叫道 " 梅姐 生日快樂 呢邊 " . 梅姐聽到跟住聲音方向望 , 呢個記者成功咗 , 之後 .....其他記者有樣學" anita 心想成事 " " anita 青春常駐 " " anita 乜乜 " " anita 又乜乜 " 場面都幾搞笑 , 自己都有諗過叫 , 不過諗諗吓叫咗俾記者/梅姐發現我唔係記者咪"瘀爆"

つづく

年份 : 1998 . 10 .9 時門 : 7:30PM - 12:00AM

地點 : 尖沙咀 新世界萬麗酒店 ( 此酒店已拆卸 )

2 則留言:

  1. 很懷念有她出席的生日會呀! 每次都很開心很興奮,玩完成晚都睡不了, 不斷重複畫面及講成個星期都講不完! 很想念anita!(留完言是不是有1998年生日會的dvd送:p, 很想要! 哈哈哈!你個blog很多colour我很喜歡! 我系鳳梨酥, 你有我的電郵啦!)

    回覆刪除
  2. 神秘禮品都幾神秘,神秘到我都未諗到,不過你提意都幾好,可以諗吓.....哈哈.每一次看都笑中有淚,係開心眼淚.我都係嗰句,十月是個開心的日子 !!

    回覆刪除