2010年10月11日 星期一

10月9日一個好開心嘅晚上


一個令我好感動嘅演唱會, 冇太多舞台上嘅花巧, 冇太多大堆頭舞蹈員嘅歌舞....就單憑一個歌者用心演繹, 從心出發嘅表演, 就好容易咁打動到我.
演唱一開始, 一個金色頭髮嘅做型, 好容易令我聯想到阿梅...., 呢刻舞台上嘅 Shirley 真係有幾分梅姐嘅影子....., 到一響起 '夢伴' 嘅前奏, 我就好自然完全投入咗落去同歌者一齊向原唱者致敬.
最後好多謝細迷陪我一齊渡過呢個晚上, 希望佢都會有我相同感覺啦.
大迷上
10-10-2010

2 則留言:

  1. 由第一首歌"幻影"到最後一首"我為何讓你走"都超正,第二部份快歌關淑怡造型令我想起梅姐 !! 入座率須然未滿但整晚氣氛超好

    回覆刪除
  2. 係你講得啱,不過我0地倆個啲氣氛都超好啦,哈哈.

    回覆刪除