2009年11月14日 星期六

似火探戈 之 妄想

"似火探戈" 這張唱片係我最喜歡其中之一 , 裡面有首 "百變"同 "妄想"係同曲但唔同詞 , 相信大家都知也不用我講啦 !! 當年仲用錄音帶聽呢首"忘想"時 , 這歌一開頭只聽到一步一步高跟鞋聲 , 再接著梅姐把聲好像從收音機轉出來 , 之再梅姐就享著這首歌接著唱 , 唔知道大家仲有冇印象 !! 當華星出鐳射cd時 , 這首歌就唔同咗 , 同我之前所講唔同咗 , 同其他歌冇乜分別 !! 轉轉這年間 , 有一晚同"大迷"講開想問佢借部黑膠碟機來轉成mp3 , 仲張個原因講咗比大迷知 , 但佢同我講 , 佢部ipod裡面巳經係同當年個版係一様 , 但大迷就不知道有另一個版本喎 !! 所以個晚就決定找出原因 , 因為大迷都唔記得係邊一張轉成ipod到 , 所以就張乜乜東芝版 / 頭版 / 復刻版都聽一次 , 最後個謎團終於解開 , 就係係復刻版cd到啦 !! 真係估都估唔到會係復刻版到 , 因為我巳經有cd所以沒有買呢張"復刻版" , 不過.....知道後就嗱嗱淋去買返一張啦 !! 終於可以聽聽當年個版本 , 真開心 hihi.....

細迷


1 則留言:

  1. 真佩服細迷嘅細心,我真係一路都冇留意到兩者有咁大分別.諗返當日一發現邊隻碟有原裝版本時,大家仲開心過執到金咁款,哈哈,諗起都好儍呀.

    另外,細迷你寫錯字啦, 回首歌係(妄想)

    回覆刪除