2009年11月28日 星期六

猜歌名

俾首歌你哋估吓 !!
已前有大眾電視/金電視/明星電視等等 , 我記得有一本裡面有一專欄叫"三大天皇" , 係俾讀者問問題的 , 然後佢哋偶像回答問題 , 呢三大天皇就係 "譚詠麟/張國榮/梅艷芳 " . 有位讀者問梅姐下一張專輯第一派台歌是快歌定慢歌呢 ? 梅姐答係首慢歌叫" 我不慣哭泣 " .
好啦 !! 入正題啦 !! 梅姐回答時專輯係製作中 , 最終第一派台歌係一首快歌 , 而這首 " 我不慣哭泣 " 在專輯中係另一個歌名 , 你哋估吓是什麼歌曲同係那一張專輯中 ?
細迷

4 則留言:

  1. 哈哈好有趣嘅一條問題呀,等我試吓估先....係咪'似火探戈', 歌曲係咪'裝飾的眼淚'?

    回覆刪除
  2. 大迷你估錯咗歌名,但你估對大碟名.好近再估過.hihi

    回覆刪除
  3. 我終於喺第二次估中啦, 成績都唔係太差啫.

    回覆刪除