2011年3月23日 星期三

梅姐終於有blue-ray dvd

標題係咪好吸引呢 ? 係大迷食lunch蛇王走去一間大型唱片連鎖店時發現既 , 呢隻blue-ray碟係anita有份主演的電影 "鐘無艷" 出的 , 就大迷所講梅姐所主演的電影從未推出過藍光碟 , 所以呢隻 "鐘無艷 "係梅姐第一張blue-ray碟喇!! 有收集梅姐不同版本的朋友不妨留意吓 !!哈哈

唔知另一位blog主會唔會買呢 ?? (台灣手信0固位fans) hihi

3 則留言:

  1. 哈哈首先要更正一吓我係用食飯時間去行街嘅,絕對冇蛇王.至於阿梅隻Blue-ray版鍾無艷係唔係屬於阿梅第一次出版嘅blue-ray碟,我記憶中就應該係啦,但不竟人已年紀大有機會記錯,希望如有錯誤請各方好友作出提點以及更改,謝謝.
    呀,我諗都要快啲去買番隻先.

    大迷上
    23-03-2011

    回覆刪除
  2. 係呀!!你已經年紀好大,連自己已經買咗"緣份"藍光碟都唔記得!!唔該晒"鳳梨酥"第一時間作出更正,第一隻blue-ray隻係"緣份",thx.

    回覆刪除
  3. 好彩仲有啲咁好記性嘅白粉絲幫我改正錯誤,謝謝.

    大迷上
    23-03-2011

    回覆刪除