2011年3月28日 星期一

趙增熹分子音樂會 陳潔靈 孤身走我路

趙增熹分子音樂會 陳潔靈 孤身走我路

呢個演唱會我哋冇睇到,所以講唔到呢個音樂會實況,係另一個部落格無意中看到網主看完觀後感,大家可以入去看看整個show評價,今日同大迷食晏仲同佢講開唔知有冇人係youtub上載呢個show,今晚試吓又真係有人上載喎!!大家又可以睇睇啦! 冇諗過係"趙增熹分子音樂會"會有梅姐既歌仲要係由一位同是八十年代既實力派女歌手陳潔靈小姐唱出,當然唱功不用講,但睇完條片我覺得感染力有功架都有但少了一份表情同滄桑感,其實每一次有其他歌手唱出梅姐既歌我都會好激動亦好開心,因為好難再係紅館或者其他場地聽到熟悉旋律,所以會好好欣賞!! 絕對享受的趙增熹分子音樂盛宴 ( 由另一位網主所寫 )

2011年3月27日 星期日

2011年3月25日 星期五

Vivian25週年演唱會

又一個80年代歌手舉行25週年紀念演唱會,今下次嘅主角就係玉女長門人周慧敏啦. (回想當年我都有儲埋一大堆慧敏嘅閃卡呢, 哈哈......)
演唱會嘅opening未有強烈震撼嘅感覺, 之後一個接一個嘉賓出現去頌讚Vivian....實在太悶場,如細迷所講演唱會開始已大半小時, 只係唱過約五首自己嘅歌,未免有啲過份, 但該部份完結後竟然有一啲驚喜出現.....
入場前絕冇太大期望 Vivian 會有任何勁歌熱舞, 但當第二部份強勁節奏一起驚喜就出現啦, 點解啲節奏咁熟, 嘩! 原來玉女要變壞女孩啦,一句 Why Why Tell Me Why... 出奇地 Vivian 唱出另一種風格,多咗幾分女性美 絕冇格格不入嘅感覺, 值得一讚. 之後緊接嘅有跳舞街, 對你愛不完等亦出奇地好聽, 最後再唱出經典金曲'自作多情'作完結,好有80年代感覺, 我好享受,不過較年輕嘅歌迷可能未必投入到.
開心一陣後Vivian開始唱出自己嘅金曲, 好聽但總係投入唔到, 但一到嘉賓 Sammi 出埸後, 全晚高潮就出演. 合唱一曲後真係高下立見, Vivian 控制氣氛嘅能力遠比 Sammi 遜色, Sammi 更有喧賓奪主之勢. 相信如冇意外繼梅姐之後, Sammi 肯定係一位能自己壓台嘅明星.
最後一位嘉賓Sammi走後我彷彿成個人清醒咗一樣, 睇演唱會嘅心情氣氛全部返哂哩. Vivian 再唱出自己一堆金曲如 '如果你知我苦衷' 等等... 忽然古巨基又走出場話要介紹一位超重量級嘉賓出場, 嘩! 原來係細迷等咗成晚, 我又好期待嘅日本歌手柏原芳惠小姐. 佢自己唱出'最愛'一曲, 雖然我唔識日文, 而且今次亦係我咁大個仔以來0係紅館第一次睇日本歌手嘅現場表演, 所以我睇到幾感動.
最後安歌咗二次, 全場人才正式離開. 雖然開段悶場較多, 但一首'壞女孩', 再加上 Sammi 嘅出現, 再有柏原芳惠嘅靚歌靚聲, 再加上尾段 Vivian 唱出嘅經典金曲, 整體都算合格, 但冇太大驚喜, 唔知哩緊張會係邊位80年代嘅歌手再有 XX 週年演唱會呢?

大迷上
24-03-2011

2011年3月23日 星期三

梅姐終於有blue-ray dvd

標題係咪好吸引呢 ? 係大迷食lunch蛇王走去一間大型唱片連鎖店時發現既 , 呢隻blue-ray碟係anita有份主演的電影 "鐘無艷" 出的 , 就大迷所講梅姐所主演的電影從未推出過藍光碟 , 所以呢隻 "鐘無艷 "係梅姐第一張blue-ray碟喇!! 有收集梅姐不同版本的朋友不妨留意吓 !!哈哈

唔知另一位blog主會唔會買呢 ?? (台灣手信0固位fans) hihi

2011年3月22日 星期二

鄭國江40週年演唱會


係係係呀!!今朝又係半夢半醒之間聽到電台節目"有誰共鳴",今日嘉賓係填詞人鄭國江老師,鄭老師講起當年好多外語電影主題曲會好多本地歌手改編,《夢中情人》一曲是改篇自著名電影《杜絲先生》(Tootise) 的電影主題曲,主唱係李龍基填呢首歌既人就是鄭老師,幾年之後因為梅艷芳憑"胭脂扣"得到"最佳女主角"而唱片公司就想梅姐下一張唱片以電影主題目做唱片慨念,就是這樣唱片公司找鄭老師代填幾首歌歌詞,鄭國江老師見到有首歌曾經填過給另一首歌手而主動講比唱片公司,但係唱片公司同鄭老師講之前這歌是填比男歌手唱今次係填比女歌手唱,所以鄭老師又再次填這首歌,而呢首歌就係"愛你,想你"

2011年3月21日 星期一

今晚睇咗周慧敏演唱會

老實講睇V演唱會係因為想支持栢原芳蕙,支持係因為日本地震事件,V演唱會亦都有一定吸引力今次既賣點係入行25週年,但今次演唱會的編排就真係嫲嫲地,係頭一個半小時裡頭V只唱了自己五首歌其餘時間就是嘉賓合唱同講野,講野時間太長沈悶,唯一係頭個半鐘給醒醒就係唱了半首"壞女孩",聽到音樂就覺得好熟原來真係"壞女孩"哈哈哈!!而第一個高潮就係唔知第幾位嘉賓"鄭秀文",佢一出全場都好好氣氛變得好熱鬧!!勁呀!!就發現V條頸唔識得向上望,我哋坐係差不多山頂都唔等唔到V望上黎又係好後才望一望!!原來今晚其實係冇栢原芳蕙的,但因為制作單位想俾V一個驚喜,所以係"安歌"部份再次出場,呢次係第二次高潮位,第三次就係最後個PART V自己唱經典歌曲!!
不過都開心又有一位歌手開佢25週年演唱會.

2011年3月17日 星期四

祝福日本

要為日本打打氣!!只要齊心一定冇難事!!
之前係電視睇到報到,發生地震地區有一家賣麵店舖還繼續營業免費給災民,希望災民可以得到一點暖意.人間有情....希望核危機可以得到控制!!

2011年3月10日 星期四

我們的胡士托 c all star

之前都係到提過這首歌,唔知大家有有聽過,一首非常有意思好聽的歌,未聽過就係呢到聽吓!!

2011年3月5日 星期六

星閃閃

今天係電台又聽一首歌係歌頌梅艷芳的,電台主持起初只說了歌手名字再說歌名,當然係冇乜為以,但聽落又好似係關於梅姐才留心聽落去, 呢首歌既歌名叫 "星閃閃"由一位新晉女歌手所主唱.
聽完好想知到填呢首歌的人是誰/點解會填呢個題目/想帶出什樣信息同當時寫這首歌既心情,都是我比較想知的事情 , 而唱歌的歌手 李悅君 ,之前也有一首派台歌都是翻唱梅姐的 "夢伴".

暫時唔講我的感想 , 大家聽完再係呢到討論一下 , 係youtube找歌呢首歌仲有歌詞 !!



星閃閃 - 李悅君
作曲:宋陽
填詞:周耀輝
編曲:彭飛
監製:Gary Chan / Erika Lee


多得你 華麗的人 眼神閃爍至今
然後令我在荒誕現實 每日競爭 亦有一顆芳心

祝福我 來日亦像你 成就一種聲音
那些蚯蚓 為你經過 懷疑越愛越勇敢
那些長裙 被你穿過 仍舊燙金
是你光榮地行盡了半生 顛倒了眾生
像是提示女生 還沒好表演不准熄燈

我記得夢中你再生 明白我能為我而活即使犧牲
然後夢想會變真 期待有時候會覺得不枉此生
然後夢中你轉身 明白我能為我而學敞開胸襟
時代極暗 若星閃閃都知你在唱歌
讓我將星光披上身

祝福我 來日亦像你 成就一種聲音
那些夕陽 為你低過 懷疑越遠越覺親
那些心債 被你翻過 懷念更深
是你光榮地行盡了半生 顛倒了眾生
像是提示女生 餘下encore曲亦盡力哼

我記得夢中你再生 明白我能為我而活即使犧牲
然後夢想會變真 期待有時候會覺得不枉此生
然後夢中你轉身 明白我能為你而學敞開胸襟
時代極暗 若星閃閃想跟你在唱歌 願我不必哭泣

我記得夢中你再生 明白我能為我而活即使犧牲
明白願望是天真 hey~ baby~ 懷念你 感覺越想
若星閃閃如像你在唱歌 願我不必哭泣