2013年1月25日 星期五

人生第一次

今天去了拍賣會到拍賣梅姐物品 , 十點九巳到逹會場可能今天係星期五關係都不算太多人 , 當十一時正拍場員就開始講解拍賣流程之後就開始拍賣 , 全場最觸目就是 No 1 極夢幻紅色歌衫 , 即時令全場氣氛變得熱烘烘 , 由低價開始不斷被歌迷爭投相當之激烈 , 最終給歌迷會成功投得 , 至於我就之前巳經選定幾件服飾希望也能投得心頭好 , 幸好我選擇的服飾不是同其他歌迷都是一樣 , 他們多選梅姐很多公開場合著過或登台服飾而我就喜歡某個品牌而選擇 , 最終都巳合理價錢投得 . 
今次拍賣會令我獻出我好多人生第一次 , 第一次現場競投感覺到自己心水物品同人爭投時緊張氣氛 , 第一次能夠擁有梅姐既服飾 , 幾年前巳經想買一件皮褸但找不到合心水的 , 今天終買到了仲要一次投到兩件 , 雖然呢兩件皮褸我都係不合身 , 但總算買人生第一件皮褸 .

整理好相片後就放上這裡給大家看看 .

沒有留言:

張貼留言