2013年1月29日 星期二

Gianni Versace 皮褸 ( 1 )

呢件黑色釘珠 versace 皮褸係今次拍賣品中必投服飾之一 , 拍賣前兩日上過去睇過所有物品 , 一看之下發覺對這件皮褸好似有種似曾相識感覺但諗唔起梅姐係邊個場合著過 , 好好彩這件皮褸真的比我投得 , 回到家立即除下膠袋細心看看皮褸雖然皮褸上已有些地方發霉但景況不算嚴重 , 釘在皮褸上的銀飾及彷真珠亦有氧化變得暗啞 , 皮革方面非常柔軟因為沒有標示是什麼皮但估計是羊仔皮 , 之後開始上網搵呢件皮褸資料同什麼時候梅姐在那裡著過 !

係網上找到一張圖片就是這件皮褸同其他模特兒一同影的相 (圖中那件) 年份應該係 1991 .
Anita 同年亦都穿著這件黑色釘珠皮褸出席 " 鐳射幻彩音樂會 " , 這個音樂會我好印象因為我有去看所以特別記得 , 地點是係 尖沙咀文化中心對出的廣場 . 梅姐穿著這件皮褸襯黑色短皮褲著了一對長靴 , 型格十足 !!

沒有留言:

張貼留言