2009年10月13日 星期二

珍惜聚會時 09







今年我選擇咗去睇何韻詩演唱會而冇出席珍惜再會時09呢個聚會, 但好出奇地原來我係用咗另一種形式出席. 原來當晚聚會台上嘅 Banner 係影住阿梅其中一年嘅歌迷聚會與一班歌迷好開心嘅相片, 而我就係其中一位在相中出現咗嘅歌迷啦, 哈哈.

好多謝一位歌迷朋友 Carol 幫我當晚買咗啲阿梅嘅紀念品, 更加多謝佢通知我 Banner 有影到我嘅事情, 而且佢又幫我影咗相留念㖭.

其實講返轉頭都要感激阿梅令我結識到呢幾位好好嘅歌迷朋友, 雖然我哋唔係成日見面, 又唔係成日有電話互通, 但往往一有關阿梅任何消息, 大家都會好自然咁互相通知對方. 衷心希望我可以同呢幾位好朋友可以友誼永固, 同佢哋相識係阿梅比我嘅緣份, 我絕對唔會辜負阿梅比我呢份禮物嘅.

另外當日頭條日報有歌迷們刊登咗一版祝賀阿梅生日快樂嘅廣告, 大清早有位(親密愛人)打電話講比我聽呢一件事, 但我走過兩個地鐵站都冇, 本來就好失望嘅, 但呢位(親密愛人)竟然幫我搵到一份, 仲要係直版冇摺痕㖭, 我真係衷心咁多謝佢, 希望佢真係睇到同感受到啦.

大迷上
13-10-09

沒有留言:

張貼留言