2009年10月8日 星期四

1994年梅艷芳醉朦朧生日會




1994年梅艷芳醉朦朧生日會 日期 : 十月九日 地點 港麗酒店 時間 : 五時三十分左右
九四年醉矇矓生日會係我第一次參加梅姐生日會聚會 , 亦都係我第一次加入歌迷會 , 更加係我第一次非常近距離睇到梅姐 , 個心緊係卜卜勁跳啦 !!!  ヽ(^。^)ノ
咪正式開始前就係出面有個自助茶點食到禁上下就入去排排坐等我哋偶像啦 (*^。^*) 我係自己一個人參加仲以為會將我編D角落頭位 ('_') 點不佑原來係第二排中間位添 (^。^) 你話係咪仲緊張呀 !! 好啦 ! 終於等到梅姐出現 , 記者的閃光燈 , 我哋歌迷歡呼聲簡直變咗係紅館一樣 , 雖然從大門口到舞台仔係好近 , 但因記者歌迷一擁已上 , 令到梅姐幾經艱難才可去到舞台仔 , 上到台上就同我哋講 , 等記者影完相就會正式開始 , 當記者離開後 , 我哋喺聚會就嚟啦 (^^♪ 生日會當然係許願切蛋糕 , 唱生日歌 , 之後呢 .... 唸吓先 ........(-_-;) 係啦 ! 梅姐請了兩位嘉賓 , 第一個係當年新秀冠軍海俊傑另一位係梁漢文輪流唱歌 , 之後梅姐就真係同我哋玩吓遊戲 (睇相自己估吓) 之後仲有抽獎&輪流上台送生日禮物給梅姐 . 攪完一輪後 , 就有我哋最關心梅姐之後動向所以有十條問題可發問 (當然唔記得問過咩問題啦 !!) 問完問題後梅姐就唱了幾首歌比我哋聽聽 (^^♪
生日會亦都差不多完結啦 !! (^_^)v
細迷



沒有留言:

張貼留言