2009年10月12日 星期一

十月十日開心大發現


十月十日呢個大日子, 我同細迷選擇咗去睇何詩詩演唱會慶祝梅梅生日. 問心講我其實唔係好識欣賞何詩詩嘅歌 (所指係新歌, 佢嘅舊歌都好好聽), 但對於佢唱歌嘅進步真係值得鼓掌 :) , 不過舞蹈就仍有待改進. 本來今次慶幸詩詩終於冇咁多阿梅嘅影子, 但如細迷所講, 竟然發現佢有時似謝安琪, 有時似王菲, 有時又似陳慧琳㖭....好希望下一次再見詩詩在台上可以完完全全係有佢自己嘅個人風格,比我一個完整何韻詩的感覺.

之於當晚詩詩同草蜢合唱多首梅梅嘅快歌, 唔知點解總係投入唔到. 回想返之前 Sammi 唱女人心嘅現場演出, 我一聽就受到感動, 但今次就真係冇乜 feeling, 真係有少少失望.

但不得一讚嘅係當晚嘅現場氣氛就真係好到不得了, 我身邊附近嘅人不停咁跟住唱, 不停咁揮旗仔, 用旗仔咁玩人浪, 眼見一片紅海, 好壯觀. 諗返如果前以前睇阿梅嘅演唱會唔係因為怕羞可以放膽咁玩就好啦,真係有啲後悔㖭.

聽詩詩講當晚係用作錄影嘅, 如當日錯過咗嘅朋友們, 大可以從溫一吓, 希望唔好刪咗向阿梅致敬0個部份啦.


2 則留言:

  1. 作为梅迷,这天的演唱会,我期待了很久。但看后有少少失望,不知道为什么。 感觉到阿诗在用心去做,可是还是感觉有些失望。或许是自己期望太高吧, 总觉得不如她上次的演唱会,那把红色的椅子那么让我感动。

    回覆刪除
  2. 可能今次阿詩選了梅姐快歌去唱,之後唱了一首寫給梅姐的新歌,我們不熟悉,所以才沒法感動.

    回覆刪除