2009年10月30日 星期五

梅姐小百科








上次提過日版嘅梅姐,今次講吓中國版嘅梅姐啦.

以上兩隻都係阿梅比較早期推出嘅國內引進版嘅正版CD, 起初見到個封面都以為係老翻碟, 經多番去查問些對音樂較熟識嘅朋友, 証實當時國內真係曾經推出過這兩張正版CD. 我好幸運地當年認識咗一位比較成熟又愛好香港音樂嘅朋友, 佢見我咁鍾意阿梅就張這二張CD轉讓比我, 所以我定必好好珍藏. 如果各方梅迷仲有其他新發現, 大家不妨留言相告,又可以留言大家分享一下呀, 謝謝.
大迷
30/10/09

2 則留言:

  1. 我都有一張國內版既國語精選,由BMG出既。對於香港梅迷黎講,唔同版本既CD都係咁寶貴既。

    回覆刪除
  2. 真係呀,你可否比張相我睇吓?你講得啱,無論阿梅乜嘢東西各位梅迷都會好好咁珍惜嘅

    大迷上

    回覆刪除