2009年10月30日 星期五

梅.憶錄 (四)








記得細個屋企冇CD機, 聽歌都係聽卡式帶, 所以一直都有儲起阿梅嘅卡帶. 但當有CD機時, 想買番啲卡帶就好困難啦, 搵哂全香港都搵唔到. 起初真係以為時代進步, 卡帶應該完全給取替, 但皇天不負有心人, 偶然一次去外地旅行, 行過啲唱片舖竟然見到好多梅姐嘅盒帶, 原來現在有些東南亞地方仍然有卡帶賣㗎, 於是乎又買咗一大堆返來, 哈哈哈........有時我亦會去啲專賣舊東西嘅店舖去搜集, 好多時都會有意外收穫㖭.
於是現在每逢一見到街上有梅姐嘅盒帶我就會立即買落哩, 買吓買吓就儲到現在咁多啦. 有時我會諗吓如果有朝一日可以張啲盒帶全部掛哂上牆, 嘩到時一定係好壯觀啫.
大迷
30/10/09

2 則留言:

  1. 哇哇哇~~我好想要喔~~
    我是近期才喜歡上梅姐的...
    也才開始收集梅姐的東西~~
    可都好~~~~貴@_@
    窮人家買不起~~哀
    過落人~RLM~

    回覆刪除
  2. 歡迎歡迎有新嘅梅迷加入,其實只要你係真心去愛梅姐,用心咁去聽阿梅歌嘅話,相信阿梅一定知道.我同細迷一定會不斷咁張自己一些收藏及所知嘅消息放喺呢個Blog上,衷心希你會繼續每日上哩睇吓,回應吓,最緊要介紹多啲其他朋友仔一齊哩睇吓,令此平台更多姿多采,謝謝.

    回覆刪除