2009年10月10日 星期六

I'm So Happy Tonight (Happy Birthday)




Happy Birthday To My dearest Mui Mui


今晚好特別, 十月十日零晨, 唔係因為雙十節, 而係呢位0係我心中永遠都咁愛佢嘅梅艷芳生日大日子. 今晚十一點半開始就在家中不斷大聲播放她的歌, 電視就不停播住她的MTV, 攪到我成晚心情十分高漲, 幾驚比隔離屋話我擾人清夢呀, 呵呵.

09年對我哩講都有好多個第一次, 09 生日好朋友小迷實現咗我一個多年夢想開咗呢個 Blog, 09 又係我0地第一次用自己創造出來嘅平台去同阿梅賀生日, 真係好似發緊埸夢咁, 心情既興奮又開心.

我好相信阿梅已經去到了一 個安靜又冇煩惱嘅極樂世界生活, 祝她永遠快樂.

接近零晨兩點, 心情依然高漲, 一啲疲倦都冇, 家中仍然充滿住阿梅嘅歌聲, 相信我今晚都幾難瞓到, 一於唱同聽成晚啦.

1 則留言: