2009年10月30日 星期五

梅姐小百科 (日本版)








相信梅迷都會知道梅姐有出過兩張日文細碟, 但其實仲有一隻黑膠細碟 (成龍封面嗰張), 碟內有首歌係成龍同阿梅合唱嘅, 不過歌名就唔知啦, 因為只得日文寫法. 呢隻黑膠細碟想當年我真係好偶然咁喺某個商場內逛, 忽然比我見到該碟嘅CD版, 比錢時該店員話仲有黑膠版, 於是我就喺該店搵咗大半日終於搵到啦, 該日就超級滿足咁走啦.

另外, 歌之女呢隻碟原來都出過日文版㗎, 盒外仲有側紙㖭. 盒內有日文歌詞附上, 唔知各位梅迷有冇其他有關梅姐出過嘅日文專輯資料呢? 有嘅話大家不妨留吓言啦, 謝謝.
大迷
30/10/09

4 則留言:

  1. 成龍同梅姐唱個首日文歌歌名我知道喎!!不過暫時賣個關子先!!因為係我另一編要講的文章,請等等啦!!

    回覆刪除
  2. 呢個歌之女既日本版我見都未見過呀!勁呀 Blog 主!

    回覆刪除
  3. 多謝, 好開心你咁留意我同細迷嘅blog

    回覆刪除