2009年10月10日 星期六






















梅 . 憶錄 (二)
為咗寫呢個回憶錄, 不斷搵返好多小時候儲儲埋埋有關阿梅嘅嘢. 今次承接梅 . 憶錄 (一), 繼續講吓我的剪貼簿故事.

見到呢0度有多本以往用咗好多心機及時間去完成嘅剪貼簿, 記得當時成日比爸媽鬧唔讀書, 成日掛住剪明星相, 就係因為咁攪到當時我同父母親嘅關係都幾差㗎, 不過就絕對冇影響到我繼續剪貼.

其實當時年紀都細, 所以都冇太多零用錢去買各本雜誌, 咁點解又可以搵到咁多相哩貼呢? 答案就係各位朋友, 街坊. 因為只要認識我嘅人都必會知道我好喜歡阿梅, 所以好多時朋友們都會自動地見到有有關阿嘅相片, 文章都會剪低比我. 另外仲有就係細個0個陣會去街邊剪頭髮, 0個0度會有各種唔同嘅雜誌, 一見到有阿梅個樣就會靜靜撕落哩據為己有,哈哈.

直到現在 呢個習慣依然冇改變,唯一有變嘅係冇咁多時間去貼啦, 只係繼續咁剪, 不經不覺已經儲咗都幾多剪好咗嘅報導, 希望自己要的起心肝去整理好佢, 如果做好後我一定會0係呢個 blog 0度公開比大家睇嘅.

沒有留言:

張貼留言